>Bajs o najs men mest prutt
Humor man har asso! ^~.~^
Nä men det najsade är att datan funkar..elr tja har lixom typ hackat mig in på nån grannes internett XD Hihi busigt men det e inte nåt olagligt..(tror ja) ;)
Fast jag kan ju fortfarande inte fixa bilder så ni kommer ba få en massa text att läsa men nu när det är sommarlov o allt måste man ju fortfarande läsa right ;) Gahah nää usch va hemsk jag låter. Men läs läs läs ~~~~~~~~~~~~~~

*Sorlig musik*
JÄVLA FUCKING HELL!
Ska inte vara arg pårej men du kan  ju inte signera när jag är borta!!! ='(((((( Faaaaaaaaaaaaaan! Eric ska signera i Stockholm när jag är borta. Tycker ni det är rättvist????!!! :OOOO
Skit bajs!

Ajajajajajajajajajaaaaaaaaaaaaaa
*Dampsyndrom*
kan inte blogga nu..säkerhets skäl u know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0