>Bättre
Aa kan blogga bättre nu än vad ja kunde förut;).

Här är lite bättre beskrivning om min dag fall ni vill veta:
Jag och Ellie vaknade. jag vaar jätte trött så ellie fick typ väcka mig XD Aja intressant. Sen gick vi t medis och aa vi gick upp t mossebacke me tjejerna. Haha alla gick tbaka fast typ ja o ellie var kvar och gick en lite knasi väg. Och när vi kom fram så var alla där o typ ba ehh? aa inte så kul :P
Men lixom har inte haft en sån intressant dag bara en sorli :'( Ja o Ellie va på burgerking ju och där hade ja en tröja som jag hade köpt och två andra tröjor som va mina. Jag hade dem i påsar och eftersom ja e den glömskaste personen in the world så aa glömde ja den och lixom hade den inte. Vi åkte t ringen och sen när vi skulle hem så kom ja på det :P Smart..fast är inte 100 på att ja glömde den på bk kanske kan ha glömt den på tunnelbana och då är det helt borta :( Usch har redan kläd öken så det räcker!

Aja nu ska jag sluta gråta över borttappade kläder XD

Aa sen så åkte vi hit och va här lite...vi hade inte ätit nåt så vi gick t gulan o åt :P Sen ville ingen gå men det blev kallt och vi kunde inte slagga hos nån så mm...:P

Hejdååååååååååååååååååååå!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0