>Blogging
Tjenare!
Var inte på humör förut så ville inte blogga. Men nu har jag badat och känner mig så fräsh så fräsh ^^

Idag så var jag ju i sickla med mamma och sabrin..mm såååå funny. Men köpte lite saker inte så mycket men men.
Jag köpte en jenas jacka, jeans, nessesär, en bok och aa det var väll det. Måste köpa lösnaglar och en skiva oxå XD Nä men ska ju åka utomlands om en vecka och vill ha lite ny musik på min ipod.

Det blev inge träffa Ellie idag. Men ska träffa henne imorn :D Vi ska åka t hennes mormor typ och vara där i 2 nätter. Så kommer inte blogga då tror jag...Men slänger in ett inlägg på mårronen om jag hinner. Ska möta Ellie kl 12..(?) Får se hur det går..*jesp*;P

Här får ni lite bilder på det jag köpt idag och lite som jag glömt visa.

Jeans från ginatrecot ca 99 tror jag dem var på rea..allt var typ på rea ;)

Så ser dem ut på

Jeans jacka från ginatrecot ca 199


Nessesär kicks ca 195

Bok åhelens ca 30

2 tröjor jag nyss köpt fast inte idag....båda är köpta på bikbok kommer inte ihåg vad dem kosta men typ 150-200

Aa det var lite ja köpt och sånt ;)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0