>Hjälp
hur fan ska ja hinna göra allt ja ska göra ida???
går göra en checklista:
  • Dusha (ordentligt XD)  ( )
  • Hitta kläder tills ida och imorn ( )
  • Packa ( )
  • Måste köpa lite saker ( )
  • Fixa med det ( )
  • Ladda allting ( )
  • Kolla så allt är packat ( )
  • Fixa mig för att fira midsommar ( )
  • Varit där ( )
  • Blogga ( )
  • Sova! ( )
Haha aa asso typ världens mammigaste gräjer och så men aa kommer väll hinna dusha...kanske. Måste vakna först haha ligger i sängen och sover. Fattar fan inte hur jag kan vakna så tidigt?

Jag vet att ni aldrig får nåra blder nu förtiden men ja råkade ladda ner nåt å webcamran funkar typ inte då :-$$
Och på laptopen har ja inga bilder + min kamera suuuuuuuuuuuger!
Fast om ni komenterar lite så kan ja ju fixa bilder ;)

tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0