>Rita
Godmårron!
Elr typ *JYEEEEEEEEZZZPPPPP* zzzzzzzz
Haha men tvingade mig upp klockan 8 elr typ somnade om t kvart över. Kollade på klockan nu och den är ju fan ba halv!!! Han duscha kläpåmig och platta håret på en kvart! Rekord.
Aja ville bara skriva vad som händer idag.
Först så ska jag väll gå och möta Ellie vid kvart i 10 sen så går vi väll t medis och aa har sån där gräj typ ritnings  gräj som mamma boka in mig på. Men jag går ju med Ellie så det blir nog ingen fara ;D Efter ska jag nog på bio me Petro. Sen vet jag inte vad som händer är väll med Petro o Ellie. Måste oxå gå t Edith XD

puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

summer! saknar dig! åk inte iväg förrän jag hunnit komma och hälsat på!



snygg shortsdress!



kraaam

2011-06-13 @ 15:50:15
Postat av: Summer (ST)

Men KOM då!!!!;D <3

2011-06-13 @ 18:39:10
URL: http://summerolofsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men jag SPRINGER PRECIS I DETTA NUUUU! Är där om femton minuter en kvart.



:)

2011-06-15 @ 00:31:30
Postat av: summer (ST)

?? Är du i Stockholm? Så du kommer typ snart?? XD

2011-06-15 @ 09:13:16
URL: http://summerolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0