>Sovmånssss
Haha har inte gjort ett skit av min "check" lista...:P
Bloggade ju jätte tidigt på mårronen oc var 7kt trött. Trodde det var lördag ida, fast håller aldrig koll på dagarna.
Men somnade om....och sov till klockan halv 5...Ops..elr jag hade vaknade vid ett åt lite dushade av mig och sov igen lixom.
Och sen när ja vaknade så var jag tvungen att typ fixa mig..fast orkade inte sminka mig. Så fatta va trött jag var! ;O
Sen efter den lagom tråkiga, ehm "måltiden" (XD)
så gick vi hem. Mm rolig historia va?

Nä men va ba tvungen att blogga lite medans jag äter choklad med chocklad XD haha doppar chocklad i nutella.
Hah va bra uppfatning man får av en da (?)

Aja
Kommer säker fler inlägg, kommer va uppe hela natten sov ju hela dan.

enjoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0