>Tagg hos Ellie! <3
Bree!<3
Nu så har jag varit och ritat och på bio;) Vi såg såklart kungfupanda 2. Hon i kassan var typ fett dryg och fatta 0 så hon typ gedde fel biljett så vi fick baksmällan 2 :P Duma som vi är så ser vi inte vad det står och går in i salong 5 som det står på biljetten XD Men sen så märker vi att det är fel n är filmen börjat. Så vi fick byta salong. Måste se den igen eftersom jag missade början och typ gick på toa oxå mitt i filmen XD
Aja den var jätte skoj och bra :D

Men nu är jag hemma iaf. Ska t Ellie sen ska sova där me Petro. Ska bli najssss!

Kommer nog inte blogga där om jag inte får låna Petros iphone elr nån data hahaXD

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0