>Ueek
Aa...min dag hav väll varit den roliasta..elr kanske inte.
Ja träffase llie vi gick t henne o såg på sex and the city och åt nutella sen var ja tvungen att gå för ja skulle äta lunch innan träningen.
Sen gick ja t träningen och det tar enhalvtimme att gå dit och det käns som 100 år när man har en tung väska! Aa, när jag kom fram så vare en kvart kvar tills det började men alla brukar typ va där en kvart innan för att byta om. Jag väntade, ingen kom. Fast jag fortsatte vänta för alla kanske var sena men sen gedde jag upp...:P Så ja var tvungen att gå tillbaka hela jävla vägen! :( När jag kommit hem så var ingen där fast mamma kom typ ba en kvart senare och så var ja tvungen att följa me t restrangen :// Inte så skoj...måste dit imorn oxå eftersom det är misssommar...fick välja mellan att stanna i stan elr åka ut på nån ö men valde såklart stan. haha stads råtta man är.
Måste köpa lite saker innan vi åker. Fast det finns inga människor här länre! Alla e på landet och sånt...så har noll att va me..fast skulle ändå inte hinna :P

Gahaha!
Vad vuxet jag skrivit XD Ett steg t helvetet..;P

Pussss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0