>Värld ett försök.
Japp då har man en egen blogg;)
Hade ju en med Petronella och bloggade bra å så men sen typ har inte bloggat på 2 veckor på den + de va ba jag som bloggade. Men ska försöka göra den här bloggen till en läsvänlig blogg;) Länkar den senare när jag fixat lite mer...Okej jag veet att jag är dum..varför skapar jag en blogg på sommarlovet? Har inte hunnit blogga i typ 10000 år men försökte. Hade faktiskt inte datan på 3 dar i sträck, förutom att kolla på film.
Aja..

Det är så fakking sköönt med sommarlov! ENJÄVLIGTSTORHISS!
Käns inte som första dan, typ käns som om det har varit sommarlov i alla 10 veckor och vi ska börja på måndag :( USCH! Vill inte tänka på skolan.
Har varit med Edith och ellie och petro i 3 dar isträck elr aa mer..Edith och Ellie sov här innan skolavslutingen och vi kollade på panomal activity sen på skolavslutingen så....asso har noll koll på vad vi gjorde..? haha! Vi skulle typ åka t erikstal men blev inte så vi kolla på filmen igen fast me petro;) Vi hade skoj iaf och badade.
Vi sov hos Edith på balkongen och kollade på paronmal activity 2 den var ba konsti XD
Aa o idag så åkte vi t havet och badade.

Lååångt inlägg men ville blogga..aa det var nog svaret på min fråga.

Ha ett gött sommarspace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0